Hold me, Baby!

tänka sig, jag sitter här pigg som jag vet inte vad och väntar på att M ska vakna. jag tänkte försöka ta upp henne så fort hon vaknar så E får sova, hon såg så vidrigt trött ut igår kväll efter helgen. det kan ju vara jobbigt att vara hemma också :P

eftersom E är från Italien och B från Frankrike så är det inte den ultimata brittiska kulturen precis, men det är inget som gör mig någonting jag är väldigt nöjd. maten är fin och konversationerna är fina, de har varit med om mycket.
de har introduktserat choklad från Italien, de är som sånna dära asiatiska lyckokakor..inte till smaken eller så utan att man får med ett citat eller ja, ni förstår vad jag menar :P och min härom dagen hade den här texten : "In women Everything is heart, Even the head" haha, vadå sant ;P

bajs, snuvan är tillbaka igen. jag som trodde jag skulle slippa nässprayen :P



jag gillar min nya hårspray, köpte den bara för namnet. men det var en fin överraskning att den lukta super :)


en timme senare, M vaknade så jag kom av mig lite, men nu så. Hon vinkade för första gånge, o det var till mig :)



raindrops falling on my head. tur att jag är inne iaf.

kärlek<3


Kommentarer
ZarahLinnea

I hold you.. ;)

:P

2010-01-25 @ 13:29:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0