dinosaurer i magen..

haha, som Ruthie Camden skulle uttryckt sig. fast då i ett helt annat sammanhang. jag är så otroligt glad i magen av att vara här! dagen har flytit på, jag har varit på 8 månader kontroll för M med E och självklart M. det var intressant, det är ju kul att jag går igenom allt det här så vet jag vad som ska komma och skall :P eller som jag hoppas ska hända mig någon gång i framtiden! haha

idag har det inte hänt så mycket annars I guess, mysig kvällpromenad :)

och till er som väntar på bilder på vart jag bor, mitt rum osv så blir det inte de kommande dagarna för det är verkligen kaos i huset nu eftersom de ringde om att de skulle komma och slipa golvet imorgon bitti i köket/vardagsrummet, så nu ikväll sedan B kom hem från jobbet så har vi flyttat alla möbler till övervåningen...puh, inte lätta saker de där! men,men imorn är jag förhoppningsvis inte hemma när de ska ta ner dem...HAHA. rått men sant, imorn blir det till svenska kyrkan ser fram imot det massa :)

aja, lite bilder:
kärlek o godnatt<3



himlen var sjukt vacker förut idag, jag typ dog så fint det var :)



det är inte bara ni, jag ställer mig den frågan varje dag: hur kan jag vara så snygg? HAHAHA!


Kommentarer
Maria

Det är ju det där ansiktet jag saknar... eller?:P Bra att du får göra bebisgrejer, det passar dig nog bra!

2010-01-27 @ 20:50:24
URL: http://hiddenpart.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0