sötaste idag.

plutten vakna upp, hon blev stylad..haha, jag får beröm dagligen för klädvalen jag gör på henne, det är sjukt kul att klä någon annan :) sedan fick hon sin fruktpuré, och vi lekte massa. jag försöker lära henne att pussas, men hon räcker bara ut tungan och trycker den mot en istället, jag fick hela mitt ansikte tvättat tror jag när jag tog upp henne. sötnos, efter leken så vägra hon somna om hon inte fick göra det i min famn..gärna för mig, det är sjukt mysigt :)

jobbigt att hon ska ha hosta, för varje gång hon hostar så vaknar hon. men hon somnar ju om nästan på samma gång.

aja, chillidill.


Kommentarer
Alina

Det låter så himla MYSIGT!

2010-02-08 @ 14:21:54
URL: http://gretalina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0