just det a capella...

..gruppen igår var rolig. inte så där så att jag ramlade av stolen rolig, jag var sjuk skärpt är inte helt van att sjunga efter noter. men jag är bättre än jag trodde! haha. vi sjung Man in the Mirror, ett sjukt coolt arr. och sedan Shackles, nice. mycket att lära sig för mig..men, det ska nog fastna nog. blev kvar där till nästan elva tror jag, vi övade ju inte hela tiden..de har en tradition att de dricker vin när de övat färdigt och catchar up :P de är ett mysigt gäng, det kan tänkas att vi har ett gig den 17 mars. trevligt trevligt, men eld i baken för mig att lära mig sångerna. men ingenfara.
när jag, liza och leanne skulle gå till tuben frågade de hur det var att vara au pair osv. och så skulle jag berätta hur jag jobbade och just när jag sa I'm free every friday så passerade vi en kille som snabbt snappade upp det och skrek efter oss, ARE YOU FREE EVERY FRIDAY? IS THAT TRUE! sen slutade vi lyssna på han...haha sjukt roligt iaf.
och jag är faktiskt inte ledig på fredag, ledig från arbete men inte annat ;P

mäkta trött var jag när jag kom tillbaka iallafall. så jag somnade sött i min säng :)

ikväll blir det nog till Alina och bara hänga, nicenice. awesome! hahaha. jag är måttligt road.


Kommentarer
Carmen

ah vad roligt, men vad ar det for manniskor dar?? ar det engelska manniskor eller "turister, emigranter som vi??"



haha ja jag tycker inte om hellteckningsmattor men det ar av praktiska skal liksom. men dom e vall inte svarare an annat att dammsuga... men flackar gar jue itne bort liksom haha D:

2010-02-18 @ 20:45:13
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
Alina

Måttligt road av att hänga med mig? :'( buhu!

hihi. puss på daj!

2010-02-19 @ 00:04:11
URL: http://gretalina.blogg.se/
kakan

Kul me´ "sånggruppen" och att du får sjunga som e bland d bästa du vet. Glöm bara inte o sova din skönhetssömn/Love U, massor av kramar o pussar

2010-02-19 @ 08:24:00
URL: http://fedeson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0