JAG SPRANG!!

idag har jag varit på tin pa nini igen, den där hysteriska barngruppen på Cupcake. den där kille som håller i det där är ju helt otroligt, han måste ha tålamod som bara den. men jag tycker att han är lite för mycket så jag sitter typ och fnissar för mig själv :P nästa vecka ska jag ta M dit själv. jag längtar ;P

idag var det jag som stod för middagen, när vi gick från cupcake så frågade E förnämt, M would you do me a favor? jag blev nästa lite rädd...men sen var det bara det att hon ville att jag skulle fixa en matpaj som jag gjorde första veckan, hon tyckte att den var så delicious och det blev det idag med, trots lite andra ingredienser :)
vi äter ju sjukt sent här eftersom vi väntar på att B ska kommer hem från jobbet så idag var vi färdig ganska tidigt vid 20.30 :P men jag kände att jag vill göra något så jag tog mig en springrunda till gymmet som jag får träna på och tränade lite när jag väl var där, sjukt fint jag kommer nog hänga där endel :P sedan sprang jag tillbaka, och jag pallade hela vägen...men det kändes som maten var påväg upp igen. jag är ju en sån där som pushar mig själv till det yttersta så nu är jag helt slut :P och hostar lite knas. men det sover jag nog bort!

sitter och lyssnar in mig på stämmorna till en australiensisk kille(inte han från igår) låtar, som jag ska sjunga någongång här framöver :D

Imornkväll vill jag göra något mysigt, någon som vill vara med mig?

aja, shippshipp





förlåt människor, men hon är så söt och ingen annan finns som modell ;P

kärlek<3


Kommentarer
Kakan

Jag skulle inte heller ha tackat nej till din matpaj och inte skulle ja tacka nej till ditt sällskap en kväll, tänk vad vi skulle mysa, men, men, för många mil emellen just nu, Älskar dej

2010-02-05 @ 16:14:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0