Igår...

...var första gången jag grät sen jag kom hit. alltså på riktigt, inte till någon fin film eller av glädje. jag kände sådan sjuk saknad, jag hade velat vara hemma hos mamma och firat henne på hennes födelsedag. och i och med att jag lät mig sakna så blev allt jobbigt, jag började sakna alla... och inte ens lite utan hur mycket som helst. och då kunde jag inte hålla det tillbaka längre, jag lät tårarna falla...men denna underbara filur som jag tar hand om här kom och klappade mig på kinden, visserligen så var det inte allt för kärvänligt och hon la av massa av sina hysteriska skratt... vilket var bra för då började jag ju skratta också. haha, jag lyckades även på något vis trycka ner någon knapp på tangenbordet och gjorde så allt blev spegelvänt på datorn.. jag fick panik och var nära på att slänga datorn i golvet.
jag stängde av datorn och var arg!

fick även jobba över, den omtalade fashion week kommer att förändra mina kommande dagar mycket I guess. men det är väl spännande :P

a capella gruppen igår var awesome, vi tog oss igenom Man in the Mirror sjukt bra!

today is the laundry day, blev lite skrattig igår när de påminde mig... Mariah don't forget to perpare your things for Milan! haha, jag tänker inte ta med mig något. ska ha på mig samma kläder hela tiden...eller inte.

idag är jag trött galet trött, så nu ska jag chilla tills pluttan vaknar.



Pauline är bäst. så är det bara.


Kommentarer
Alina

Massa kramar! Man får längta hem ibland. Det visar ju bara att man har något himla bra därhemma! Och imorn ska du och jag mysa. PUSS

2010-02-23 @ 10:54:40
URL: http://gretalina.blogg.se/
Maria

låttips: keith urban-tonight I wanna cry.

Älskar dig!

2010-02-23 @ 15:53:11
URL: http://hiddenpart.blogg.se/
kakan

I tanken är jag nära och kramar om dej, saknar dej också min lilla smula, men älskar dej så mycke mera, pussar o kramar i massor

2010-02-24 @ 10:50:33
URL: http://fedeson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0