ensam.

Lonley...I'm so Lonley..

idag är det första dagen som jag är själv med Margherita, eller helt själv hela dagen.. annars så har det ju kanske varit några timmar åt gången, fattade inte vad en vän till familjen menade igår när hon önskade mig lycka till idag.. haha, antar att det är för att jag inte ser någon problem med att vara ensam med plutten.
just nu sover hon, har babyphonen här bredvid mig..jag hör hur hon snarkar, sjukt mysigt.




alltså den här låten, jag fick gåshud över allt...så berörande! och stora delar av gospel-eliten är med, awesome.
skänk en tanke till de behövande, och en slant kanske och plånboken tillåter.

kärlek<3


Kommentarer
Kenneth Johnsson

SÅÅÅÅÅÅ BRA! :)

2010-02-08 @ 11:03:20
kakan

Mm mysigt me små barn, både när de sover o när de är vakna, tillika me att de e underbart att lyssna till ljuv sång/musik. Sköt om dej smulan, Love U

2010-02-08 @ 12:22:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0