denna dagen, i mitt liv.

jag sov som en säl i natt, hade nog kunnat sova bort stora delar av dagen också :P men,men upp och hopp ligg inte o dra dig. nu har jag städat mitt rum lite, måste dra upp dammsugaren hit också. känns som att jag drar omkring skräp och skitar ner resten av huset :P

härligt nog så vaknade jag upp utan hostan och utan någon träningsvärk, så nästa gång ska jag ta i ännu lite mera. om jag inte hittar någon sysselsättning för kvällen tror jag minsann att den ska spenderas i gymmet, de hade ju massa saker där bla. en roddmaskin och det som är så hysteriskt roligt :)

aja, nu ska jag inte sitta här och nörda.
have fun!

kärlek<3


Kommentarer
Carmen

hur mkt kostar gymmet???

2010-02-05 @ 20:53:37
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0