barapappapaaa!

igår kväll var mitt blogg.se knas, jag kunde inte logga in. blä, synd för er.. och lite för mig.

när dumma jag inte använder glasögon eller linser här så får jag uppleva saker två gånger, häromdagen när jag skulle till Tunnelbanan såg jag en kille på långt håll och jag tänkte gosh vilken snygg stil han måste nog se bra ut.men när jag kom närmare...hm.. visserligen hade han ganska snygg stil, men kroppen med kläderna var nog inget som fall mig i smaken. plus, att jag som tycker det är så råsnyggt med häng på byxorna fick se något som inte alls var så snyggt. tycker man borde ha lite tajtare kalsipper under för att det ska vara nice, men den här killen hade sånnadära stora farfars kallingar som var sjukt pösiga, det såg ut som han hade ett par andra byxor under..inte helt okej. Haha, när jag skulle googla efter en bild som skulle passande så kom den här artikeln upp:
http://images.google.se/imgres?imgurl=http://www.expressen.se/polopoly_fs/1.1092360!slot100slotWide75ArticleFull/3447786819.jpg&imgrefurl=http://www.expressen.se/1.1110252&usg=__MUL6OVJHSudeHL-SYEJA5-JyqJ0=&h=544&w=420&sz=35&hl=sv&start=1&um=1&itbs=1&tbnid=ZPpYORqXFyUwcM:&tbnh=133&tbnw=103&prev=/images%3Fq%3Dh%25C3%25A4ng%26ndsp%3D20%26hl%3Dsv%26sa%3DN%26um%3D1

:P
nu ska jag slänga in en tvättmaskin och sedan chilla, undra vad man ska hitta på ikväll?

ciao.så länge.



Kommentarer
Anonym

hahaha, ja mariah det är inte lätt :P Guud du verkar ha det jättebra där borta! lite avundsjuk på dig, om jag hade möjlighet skulle jag jätte gärna hälsa på i England medans du är där...men är man en fattig student så... vad roligt med acapella gruppen btw. och att du trivs så bra med familjen! jag följer dig ska du veta ;) sköt om dig, puss och kram!

2010-02-09 @ 11:03:09
Amanda

ojdå, kom på att jag glömde skriva namnet på mitt inlägg. Men nu vet du att det bara var lilla jag! :)/Amanda Åslin(för säkerhets skull :P)

2010-02-09 @ 11:15:32
Anna

Haha jag vet hur det är ;P Skönt att man har både snygga brillor man trivs i och linser så nu slipper jag det. Träffade Desse på krogen en gång och hon undrade varför jag blängde så på henne. Var tvungen att berätta att jag inte hade nå linser/glasögon så jag funderade på vem det var ;P Hahah

2010-02-09 @ 19:02:49
URL: http://yvanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0