åh,åh,åh!

jag behöver en kram! en sån där som bara är fylld av trygghet och kärlek, en sån där som man bara vill ska vara för evigt. åh, det hade varit underbart!

M har gråtit stora delar av eftermiddagen tänderna ni vet, jag känner mig så hjälplös..det skär verkligen i hjärtat när man inte kan göra något. men, men vi får hoppas att det blir bättre imorn.

jag älskar alla parker här som finns, E visade mig Wimbledon Common, det är mer som en stor skog/park lovley men vi var inte där så länge för M var så ledsen och det regnade. men dit ska jag definitivt gå och utforska :)

vi lagade en underbar middag ikväll, eller E jag bara hjälpte till och tipsade lite..sedan satt jag på bredvid och pratade massa medans. jag vet att jag skrivit att jag gillar henne redan, men jag gillar verkligen personligheten hon är så härlig. sedan när B kom hem åt vi och de berättade massa tokigheter så jag skratta tills jag grät. jag tycker det är så fint när man ser på två människor att de älskar varandra, sättet de pratar med varandra, sättet som de ser på varandra och det gör man verkligen med de här två. jag hoppas verkligen att jag får uppleva det någon gång :)

och, glasögonen var bara på i 20 minuter. det var tills M inte kände igen mig och fick tag på dem, aja. vi får vänja henne med dem.



här var hon glad iallafall :)



det bäst för dig att du kommenterar! annars kommer jag krama dig nästa gång jag ser dig!

kärlek<3




Kommentarer
kakan

Här kommer massor av kramar från kakan till smulan, ja kärlek är viktigt och speciellt att kunna visa den. Love U.

2010-02-03 @ 06:28:32
Maria

men du. om det ska vara på det viset så kommenterar jag INTE! Detta är INTE en kommentar! (snygg bild btw!) Jag saknar dig och älskar dig och nu slutar jag för jag blir blödig av att skriva det.

puss

2010-02-03 @ 22:36:08
URL: http://hiddenpart.blogg.se/
Anna

Vilken snygg bild! :O Wow!

2010-02-07 @ 11:12:31
URL: http://yvanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0