never give couscous to a toddler.

haha, gör det inte om du vill städa hela köket. eller jag tror nog att kombinationen griniglitenflicka-couscous inte är den bästa :P

idag regnar det i London, konstig va?
lagade lunch, åt halva portionen bara. detta hushåll har inga intressanta kryddor så maten blir lite lam, även om man verkligen försöker. men min aptit försvann fort, jag gillar ju god mat sån som är god i längden.

annars så är det inte mycket som händer, var och fotade passkort á la americano-style. det var SNORDYRT! aja, nu är det gjort och postat. så min del av denna del är gjord. det känns skönt.


Kommentarer
Alina

hur är ett passkort i amerikansk stil? Naket? :P saknar dig min fina tös!

2010-08-25 @ 17:42:15
URL: http://gretalina.blogg.se/
Sis

Vad skönt att du kommer ett steg närmare. Älskar dig.

2010-08-26 @ 07:10:14
ZarahLinnea

Hej sötnos. :)

Satt och pratade om dig med mor min igår.

Hon sa att du var väldigt fin i kort hår.

Att du var den enda hon kände som passade i kort.

Den du! ;)

Så, nu har jag skickat vidare det. :)

Ha en fin dag!

Kramar

2010-08-26 @ 10:36:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0