It's now time, to write some blog.

antar att ni som läst min blogg trott att jag gått och avlidigt, men icke sa nicke.
restrerande dagar i Sverige avnjöts och jag tog också lite semester från bloggen.
hann med att vara lite hos pappa, lite hos mormor, en natt hos vardera syskon, lite hos mamma och utgång med världens finaste vänner <3 en väldigt fin semester i Sverige, tack alla som gjorde den så fin!

har varit tillbaka i London sen i tisdags, gjort massa skojs. träffade Lola, Jocke och Hedvig som är här på semester, hängt massa med min kalaspingla Alina. chillat, o chillat! Idag har jag haft en liten loj dag, men man får ha sådanna ibland, var tänkt att möta upp Alina efter Hillsong men jag valde att fara hem istället. kände mig inte som något vidare sällskap. drog på gymmet istället och nu känns allt bättre hela jag är rå-trött dock så det kommer nog bli en tidig kväll. pallar nog inte sitta uppe och vänta på familjen som kommer med flyget sent ikväll. men,men pigg o fräsch imorn vill jag ju va.

tänkte avsluta lite bilder från de senaste veckorna :)


bästa pappa



Härnösand, det är faktiskt en väldigt mysig stad det :)


Hamnen Sundsvall <3


Världens bästa ZarahLinnea <3


Vi två <3


Middag hos Jullan :)


Mys hos syster med massa djur, här PelleBompa


Fina Flickor Sofie, Sanna och Emelie :)


en gos dök även upp där :)


Sådana heta flickor brevid en hetgrill borde vara förbjudet ;)


Ida, Lenis och Emelie. tok, jag hade inte ett ända kort på tess. fotade nog bara innan hon kom ;(


badade i sjön hos mamma, deborah tog ett kort "väääärstaaaaa fiiiiint". haha.


jag och mamma var och fiskade, fick fem äckliga mörtar som mamma fick ta bort och slänga tillbaka. men här var ju 3 aborrar som jag fick rensa :S och jag tyckte inte ens att det var gott längre :P


aja, det var allt.
massa kärlek till er <3


Kommentarer
ZarahL

Kärlek till min fina vän!!

Saknar dig redan!!

PUSS

2010-08-24 @ 22:07:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0