trött, tröttare, Margherita.

hon sover igen!!!
jag som är sååå taggad för att leka, bli biten, nersalivad, dragen i håret. jaa, allt men så vill hon bara sova hela tiden.
i morse bakade jag scones till frukost, yummie. till lunch åt jag 34 pastarosetter med broccoli och rostbiff (jag räknade så jag vet hur många jag ska koka nästa gång, hur många blir du mätt efter?) ahh, jag har lite att göra. och molningt är det...eller solen kikade just in i mitt fönster. och egentligen har jag massa att göra, men vem orkar göra det man måste :P aja, om jag inte ska ta mig en stund och kolla på stämmorna till ikväll :)




<3 <3 <3 <3 <3


Kommentarer
Julia

Mmm, vad mysigt det är att bli biten i bröstet! Haha, jag ska nog sova snart ;)

2010-04-16 @ 01:20:04
URL: http://julleskrutt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0