There's nothing like You and I

godmorgon :)
idag bara för att jag vill kliva upp tidigt så ville jag sova mer. måste vara psykologiskt, att när jag väl får sova på morgonen så kan jag inte och när jag borde gå upp så skulle jag kunna sova bort hela dagen. sjukt knas.

tänkte ge mig ut på en springtur när jag just vaknade, men mina ben är sjukt möra sen igår..haha. så jag avsätter denna onsdag som en vilo dag. visst ska jag ut på en promenad, men kanske inte fullt så långt :P
ska nog ut och handla lite och laga mat till familjen när de kommer hem, tror att de kanske kan bli uppskattat :)
men frågan är ju bara vad jag ska hitta på...hm.. någon som har något förslag?

aja, nu ska jag hoppa in i duschen så jag får något gjort idag.
ciao så länge!



Kommentarer
Alina

världens sötaste tjej. jag saknar dig redan! :)

2010-04-07 @ 13:49:33
URL: http://gretalina.blogg.se/
Carmen

tacos :D at det igar o det finns rester men dom e hemma hos darren haha :p

2010-04-07 @ 15:20:14
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0