Romantisk middag för två...eum?

jaa, när det skulle lagas middag ikväll så hade inte Benoit kommit hem från jobbet så jag och Elisabetta stod och förberedde och tjattrade i köket. plötsligt utbrister Betta "MIEEEEERDA" (inte det finaste ordet kanske) hon hade glömt bort att hon hade girlsnight ikväll, dvs ute kväll med några av mammorna från mammaklubben. det blev fart på henne. middagen som förbereddes blev bara för mig och Benoit.
som avnjöts på tu man hand, med jordgubbar till efterrätt :P
haha, man skulle ju kunna tänka att det skulle vara lite akward. men vi har sjukt intressanta diskussioner alltid vi två.. haha.

ajaj, nu ska jag måla mina naglar och kolla lite på Ally, so long!

nötinöt


Kommentarer
Julia

Haha, du har Ally med dig :P det är fint det :)

2010-04-30 @ 00:08:17
URL: http://julleskrutt.blogg.se/
kakan

Låter gott med jordgubbar, mums me mycke grädde...blir lite avundsjuk. Ses snart. puss puss <3

2010-04-30 @ 07:14:26
Anneli

Hej! Nu har jag uppdaterat min blogg där det står lite mer om vad som sker i min au pair cirkus nu :D

Och yes, PEZ is awesome!

2010-05-01 @ 20:33:22
URL: http://ameesliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0