livet är fint.

även fast det varit en bajsdag som jag helst av allt bara velat att den skulle ta slut.
men nu ebbar den mot sitt slut.

det är lite lättare att andas nu efter en långpromenad med musik i öronen och lite snabbmat,
jag är tacksam över allt som händer i mitt liv, alla människor jag har omkring mig och att jag är frisk och kry.
ni betyder sjukt mycket <3



jag gick till Hammersmith bron, den är sjukt fin.


vy från bron, sjukt vackert. det är en vacker värld vi lever i.


det hann visst bli ganska mörkt när jag korsade över themsen vid putneybridge.

några bilder från i helgen, eller snarare från efterrätten i lördags på Pizza express med mina favvisar här<3:


min tiramisu, yummie! sjukt stor dock!



fina Alina med sin maffiga chokladkaka :)



Godingen var överlycklig över sin kaffeglass med kaffe till, kan det bli bättre <3


aja, det känns bättre nu. pratade med Elisabetta och Benoit när jag kom tillbaka om dagen och så, och jag sa att jag inte varit på det bästa humöret sedan när jag sagt godnatt och gått upp på rummet fick jag det här smset av Elisabetta:

"Wishing you a good night and sure tomorrow will be a better day, xx"

de är sjukt fina, livet är fint. nog med den här skit dagen.

godnatt.


Kommentarer
Anna

Du är underbar vännen! <3 Saknar dig!

2010-04-28 @ 12:11:48
URL: http://yvanna.blogg.se/
kakan

Vilken lycka att din familj/arbetsgivare e så fina, du e ju fin du också, men d vet du. E i din närhet även om milen skiljer oss åt...snart träffs vi. pussar o kramar o <3

2010-04-28 @ 12:43:01
ZL

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH TITTA MÅNEN! :D :D :D :D

VAD FIIIIIIIIIN!!!!!!!!! :)

men inte lika fin som du! :) :)

Älskar dig vännen! Du är tokbra!

2010-04-28 @ 17:08:32
Anneli

Åh! Älskar din nya layout! :D

2010-04-28 @ 18:53:38
URL: http://ameesliv.blogg.se/
Julia

Visst kan din tirmisu vara stor och Alinas chokladkaka maffig, men en efterrätt kan aldrig bli för stor! Så är det bara :P En stor efterrätt förlänger livet, eller hur var det nu ;)

2010-04-29 @ 01:56:47
URL: http://julleskrutt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0