jajaja, jag ska blogga.

jag lever, jag har det bra. jag äter mat. osv.

helgen i lite bilder:

Reid och Chris, haha. :P


vi bakade YummieLove (kärleksmums)


Fina påskliljor :)



de blev sjukt glada över rullgardinerna, de är lättroade :P


bästa Oh, Alina som förgyller min liv här borta..yeah.



helgen har varit fantastisk, har haft underbart sällskap av Alina här eftersom familjen är bortresta till Frankrike över påsk och kommer hem på onsdag. kort vad vi har haft för oss:

I fredags när familjen lämnat huset, anlände alina kort därefter vi gick och handlade, käkade tacos, promenad i parken och kollade på Alice i underlandet på bio. den var väldigt mysig :)

lördag, vaknade bakade påsk kaka :P mötte upp David, Reid och Chris gick ner till putney bridge och kollade på boat racet som var där. sjukt mycket folk. sedan gick vi tillbaka hit och fikade, sedan anlände Gerry och vi gav oss iväg för att äta middag. vi hamnade i Fulham och på en Tex Mex resturang..VI kommer nog inte gå tillbaka dit av flera anledningar! fick mitt livs första Mixtape, det var ioförsig en cd men så otroligt gulligt av denna fina typ :D min hjärta smälter lite :)

i söndags var det hillsong på morgonen, de hade ett fantastiskt drama, eller jag vet inte om man kan kalla det..men det var helt otroligt. nog för att vi satt där och var lite rädda, men vi satt iallafall på galet bra platser :) sedan blev det luncha med grabbsen som missat mötet för de var tvungna att ta bussen istället för tuben som var avstängd. sedan drog vi till Natural history museum, det var intressant dock lite svårt när man inte förstår vissa engelska ord. men det var kul :) på kvällen åt vi lax och klyftpotatis och tzatsiki det var yummieyummie.

idag så sov vi ut, eller jag vaknade lite innan alina..en timme eller så :P men sen så kände vi att var ville fånga dagen och göra något så vi drog till kingston för lite shopping, jag fick med mig lite fina grejer hem :) pizzafull gick vi sedan hem därifrån...sjukt möra vi var när vi väl var framme. helt galet.

nu har alina farit hem, det är sjukt tomt. vi har haft det så sjukt fint :) eller det är iallafall vad jag tycker ;P
kolla Alinas blogg för lite mer bilder :)


Kommentarer
Alina

Åh, jag gillar min finne. Den blir så vacker på kort. :D



Tack hjärtat för helgen. Den var suuuper. DU är suuuuuper! :)

2010-04-06 @ 11:56:53
URL: http://gretalina.blogg.se/
kakan

Underbart att du har trevligt och roligt, härligt att höra att du inte fuskar med matintaget. Älskar dej, pussar o kramar

2010-04-06 @ 17:36:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0