jag är en hemsk aupair.

efter bomben igår, så blev det ett väldans liv på Facebook. haha, tack för att ni är glada för min skull! jag är också glad :D

men vidare till rubriken, Margherita sover fortfarande och har gjort det hela natten, vanligtvis vaknar hon vid sju och vill ha mjölk men nu sover hon som en klubbad säl. jag antar att det var för mycket friskluft igår, om det nu kan bli det :P haha, men två långa promenader blev det i det underbara vädret. hur kan man låta bli att vara ute liksom? sedan att jag bar henne på bärselen på magen hela vägen tillbaka på andra promenaden. haha, hon börjar nog bli lite för stor för den, hon studsade upp och ner och sparkade mig i mumindalen hela tiden.. inte direkt det skönaste. men det var ju tur att vi fångade vädret igår för idag ser det inte direkt ljust ut, eller ljust är det men ni fattar väl :)
undrar om det bara är jag som är en sån här au pair som utnyttjar det faktum med att barnet inte har någon talan, och bara sätter henne i vagnen och går, och går. haha, är jag hemsk, konstig? aja. sig mig den som vet :P

nu låter det som hon börjar röra på sig lilljäntan, härligt! jag är redo att fånga dagen, hoppas hon är! livet är gött!


Kommentarer
kakan

Tror inte på att du är en hemsk aupair, den som känner dej vet att du är en av de snällaste och mest omtänksammaste som finns. LOve U.

2010-04-14 @ 11:29:43
Emelie

HAHA! Du ska vara glad att din unge inte har någon tala! Jag har 2 ungar som vill vara med att bestämma å det blir ett himla liv varje gång!

2010-04-15 @ 22:11:28
Frida

tror verkligen inte du är en hemska au pair, barn behöver ju frisk luft?!, aye? :P

2010-04-22 @ 20:16:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0