fyra timmar kvar till helg!!!

sjukt snabbt veckorna går nu, på ett sätt är det ju bra för jag längtar ihjäl mig till att det ska bli helg. men jag vill inte att veckorna ska gå fortare :P det är ju snart maj!

ahh, det ska vara sol hela helgen! åhh. jag längtar! jag längtar till imorn :D då får jag träffa den som mitt hjärta klapprar lite extra för plus att jag ska spendera några timmar på dagen med bääääästa Alina <3 det kommer vara en awesome dag!

idag har jag budget pimpat mitt rum, köpt ett överkast,filt, ljuslyktor.. har ju tjatat sen jag kom att jag velat göra det lite mera mig så nuså! :) fast jag har lite flera planer! ska nog framkalla lite bilder som jag ska sätta upp också, någon som har någon som jag bör ha uppe kan väl maila mig dem :D
typiskt bara att jag råkade ta sönder två lyktor när jag kom hem, tur att de var billiga så jag kan köpa två nya nästa vecka tror jag. orkar inte gå dit idag igen :P
ska nog köpa lite kuddar till sängen också :)

nu så tjuter tvättmaskinen, ska gå och byta!
today's laundry day!



saknar faktiskt dagarna med 2nd Ride <3


Kommentarer
Alina

Är inte "den som får mitt hjärta att klappa lite extra" och "bästa Alina" samma person? Jag trodde det iallafall. :P

2010-04-22 @ 15:59:05
URL: http://gretalina.blogg.se/
Maria

den jag skickade till dig med oss på måste du framkalla.<3

2010-04-22 @ 22:23:55
URL: http://hiddenpart.blogg.se/
kakan

Tur att du har mig i huvudet o på näthinnan, så du slipper sätta upp en gammal kaka på väggen. Roligt att du fixar lite o gör lite hemtrevligt för dej. Love U...

2010-04-22 @ 23:39:08
Julia

Klart Julia ska ha en egen vägg med bilder ;) Och på tal om bilder så kommer det bilder som livar upp bloggen, jag ska bara endera få till några bra bilder, eller orka koppla in hårddisken.. har inte bestämt vilket än :P Och ja, man kan ju tolka f som fantastiskt eller kanske fruktansvärt, men jag tar det som ett fantastiskt eller fabulous :)

2010-04-24 @ 00:17:09
URL: http://julleskrutt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0