trevlig kväll igår.

går dagen var ganska lugnt fram mot tre tiden när jag tog med ner med Sally till staden, for till stadsbiblioteket här i skellefteå och skaffade mig ett låne kort. sedan så satte jag mig avdelningen för handarbetsböcker och nördade. tiden går fort när man har roligt, jag satt där till fem i fem när jag for vidare till Efs där det var inför Brasa(K) möte. jag var nog inte så delaktig, men jag ju iallafall där, det är ju lite svårt att ge förslag på talare till nästkommande möte när man inte riktigt vet vilka som finns här i trakterna. men,men det blir väl bättre när man får lite koll på saker och ting.
sedan så handlade jag lite och cyklade hem och lämnade det innan jag for en sväng till Shanti, har inte träffat henne på sjukt länge så det var väldigt roligt. och även att se hur hon bor och träffa en av hennes vänner. efter en mysig fika stund så cyklade vi hit så hon fick se hur jag bor nu. massa prat, mycket trevligt.
när de sedan lämnade mig, så tog jag mig en kvällspromenad med Micke, återigen massa massa prat. det är väldigt mycket trevligt folk här i skellefteå :)

idag så tog jag mig lite sovmorgon, vaknade den vanliga tiden men jag kände att jag inte rikigt kände mig kry så jag sov en timme till och sedan istället för att ta en morgonpromenad så tog jag mig en morgonspring runda :)
men det känns i halsen nu att jag inte skulle göra det, men men. det var ett tag sedan jag var förkyld så det kanske är dax igen då.

har suttit och ringt runt till äldre boenden och hemtjänsten här i skellefteå, men det verkar helt knas. allt ska gå genom en och samma kontakt och henne kontaktade jag för flera veckor sedan och hon skrev upp mig på vikarielistan, men hon har ju liksom inte hört av sig. DRYYYGT! gillar inte riktigt systemet här i Skellefteå.

idag ska bli en dag i kreativitetens tecken, jag ska sticka färdigt min halsduk som jag gör. sedan så fick jag lite inspiration när jag var på biblioteket igår så jag ska nog börja med något av dem.
ska publicera bilder på saker och ting som jag gör hadanefter också.
nej, nu ska jag lägga mig i badkaret, tog mig bara en snabbdusch förut.
höres
<3


Kommentarer
ZarahL

Du är verkligen en nörd! ;)

Jag gillar dig för det! :P

2009-09-02 @ 13:46:29
Debbie

du kommer väl ihåg att du har en syster om du får nån halsduk över blink

2009-09-07 @ 11:46:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0