nydag, nya intryck och uttryck.

goddagens,

idag när alarmet ringde på telefonen flög jag upp som en galen ko, eller snarare jag hamnade i fotändan av sängen och pallade inte lägga till mig. så det kändes lika bra att stiga upp och gå en vända i elljusspåret. sedan när jag kom in så fixade jag frukost och sedan så väckte jag julia, vi hade ju som bestämt att vi skulle på jobbtipset på arbetsförmedlingen som började kl tio. de kommande 50 minuterna rann iväg och 10.04 var vi nercyklad på stan och instigen på arbetsförmedlingen. vet inte om jag blev så mycket klokar av besöket, sökte iallafall ett jobb som de tipsade om. och blev informerad om lite utbildningar, ganska intressant :)

imorn har jag blivit med bjuden på salsakväll, av en kille som jobbar i svenskakyrkan som brukar hålla i salsakvällar. som jag stötte ihop med under första året på solvik. men jag känner mig lite nervös för att följa, men jag antar att det bara är att kasta sig ut och våga. jag vill ju lära mig så det är ju en fin möjlighet, och man får ju träffa nya människor. Men att dansa i högklackat, känns lite knas. kan tycka att man kanske ska lära sig gå i dem först men det kanske är bra om man lär sig dansa först i den så kanske man bara kan gå i dem helt magiskt sen :P

annars idag så händer det inte så jätte mycket, funderar på att börja virka ett par jätte söta tofflor, så jag har någonting att göra. sedan så är vi bjudna på middag hos Danny ikväll så det blir väl att cykla till morön sen.

nej, nu kliar det i fingrarna. måste skapa någonting.
hoppas ni har en bra dag!








Min schal/halsduk som jag gjorde för något tag sen, man kan visst ha den som turban :D

kärlek <3


Kommentarer
Emelie Fjällman

åh vilken mysig sjal! kan du inte göra en åt mig också?:P Va kul att du verkar trivas i Skellefteå, synd att det är så långt från götet bara. Lycka till me jobbsökandet. KRAM

2009-09-17 @ 12:23:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0