kort uppdatering.

Sitter här och väntar på att julia ska bli färdig, sedan bär det av till förmiddagsgudstjänst på Pingstkyrkan här i skellefteå. vi var där förra söndagen också, och vi båda kände oss hemma där så det blir nog att vi går dit. Fast även till Efs ibland, iallafall jag eftersom jag är aktiv med barnkör och lovsång där.

gårdagen gick i skapandets tecken, jag fick till en fusk-krage i orangefleecegarn..mysig värre! sedan så satte jag mig vid symaskinen och fick till en tunika, hade dock lite fel tyg men det blev som bra och nu har jag ju iallafall testat mönstret och det funkade ju finnemang.

hade tänkt publicera bilder på alla saker som jag skapat, men självklart när jag fotat färdigt igår och tänkte att jag skulle lägga upp bilder så hittade jag inte sladden..den låg verkligen inte där jag trodde att jag lagt den.

nu hör jag att hårfönen är igång så nu så kanske hon är färdig den dära sköna bönan.
aja, kanske blir en update sen..jag borde bli lite bättre på detta.

tjipp och hej!

jag och blondie :P (nog att hon är blondare nu, men ändå ;P )


Kommentarer
ZarahLinnea

Saknar...

2009-09-13 @ 13:08:57
Cess

Saknar er massor ja me! När man jobbar konstant och inte har nån dator så går de väl an men när jag läser sånt här vill jag bara hem till min stad och alla människor

2009-09-13 @ 21:14:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0