It's time to make a stand.

Goddagens!
Sitter här på min vanliga plats i denna underbara soffa och bara glassar med datorn i knät..och MTV surrandes i bakgrunden. mysigt värre.
idag steg jag upp vid nio, klädde på mig och tog mig en vända i elljusspåret här bredvid, underbart att ha ett så nära. och det är sjukt vackert :)

har just ringt till bovärden och påminde henne om att imorn så ska visst våran lägenhet vara färdig tapetserad och så, men vi har ju inte som hört någonting. det blev en tystnad i luren när jag sa det, sedan hörde jag henne viska en svordom för sig själv. lustigt värre. aja, hon hittade iallafall beställningen och skulle ringa och skynda på dem.

annars ska jag nog idag ringa runt till olika dagis och förskolor och dagis och kolla om det behövs någon vikarie, är sjukt pepp på att jobba inom den branschen nu. barn ger en sån glädje :)

aja, jag ska väl påbörja min ringning om en stund.
hej så länge.


Kommentarer
ZarahLinnea

Tummen upp! ;)

Hahaha, då får barnen kleta snor på dig istället för mig. ;)

2009-09-14 @ 15:55:10
Anna

Ja arbetsuppgifterna är ju de samma som du haft i sommar, fast med 70 år i åldersskillnad ;P Hehe

2009-09-18 @ 20:58:59
URL: http://yvanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0