bara inne en snabbis.

Sjukt kul när folk kommenterar :)

glad jag blir, det blir som en liten surprise.. och jag blir GLAD!

har just kommit hem från Efs, var in och övade lite lovsång tills imorn.. det är nå slags ungdoms-tjosan där i helgen. det blir nog kul :) det är så underbart att lovsjunga Gud. läste en bok här i veckan som Rickard Sundström skrivit; "Att leda Lovsång", har inte läst ut den än men den gav mig perspektiv på saker och ting. förövrigt så hade jag en jätte mysig stund när jag läste i boken, det var när julia var ute på jobbjakt då satte jag mig en stund nere vid älven och läste..sjukt mysigt, solen värmde och där satt jag på en bänk i vår skapares fina natur. Kan det lix bli bättre? :)

snart ska jag iväg på united övning också, men jag måste koka ihop någonting att äta innan bara. kände mig dock bara sjukt mör efter att cyklat hem från stan i värsta tempot (jag tävlade mot en tjej som jag vet bor här i närheten, eller tävlingen pågick dock bara från min sida :P ) aja, Trött. så ikväll blir det fint att sova.

tjingen och plingen.
 kärlek <3


Kommentarer
ZarahLinnea

Tävlingsinstinkten sitter kvar från basketen hör jag. ;)

2009-09-17 @ 19:56:11
Maria

GISSA vad vi kör med Pite gospel!! Om jag säger Woop, woop, vad säger du då?

2009-09-17 @ 20:45:36
URL: http://hiddenpart.blogg.se/
Julia

Här får du en till kommentar ;)

2009-09-20 @ 14:54:51
URL: http://julleskrutt.blogg.se/
Tessan

Hej Sötgumman!!!!

Jag saknar dig!!!! De löser sig med jobb förr eller senare. Hur går allt? HUr går musiken?

Kommwe du hem nått v. 44? SNÄLLA!!!!!!!!!!!!

Pussar från skåningen!

2009-09-26 @ 23:44:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0