härnösand på två timmar.

haha, jag klarade av härnösand på två timmar och då inräknat att ta sig ner och upp från stan.
jag var in på några affärer, fyndade en lila tröja som är låg i ryggen, ett fint lila diadem med en rosett på och ett par ursköna mjukesbyxor som jag ska ha när jag jobbar till helgen (har inte med mig några jobbar kläder).

jag hatar dock när man är ny i en stad och man inte har någon aning om det finns några gratis toaletter någonstans, blev så sjukt nödig så jag nästan fick panik. jag klarade mig hela vägen hem men när man väl kommer innanför dörren blir det hysteriskt och när man sen ser toan så är det ju så gott som kört, men tur så hann jag så det var inte något otrevligt att torka upp :P varför behöver man gå på toa när man som minst vill behöva?

fotade pappa förut innan han drog till jobbet, blev inte jätte nöjd med bilderna men här kommer ett smakprov jag håller ju fortfarande på att lära mig :)









so long :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0