det luktar banan här pappa!

haha, konstigt när han står och äter det två meter ifrån. snabbt rör han sig ut ur rummet :P (JAG HATAR BANAN!)

värsta nice, pappas granne som varit bortresta säkert över jul har kommit tillbaka och vips så kommer jag åt ett trådlöst nätverk som inte är låst. :)

kom just tillbaka från Matfors där jag övade inför barnvälsignelsen som jag ska sjunga på till helgen, det gick ganska bra lite flummiga var vi båda två men det gick bra. vi fick till bra versioner av båda låtarna :)

aja, jag orkar inte skriva så mycket mer just nu. mår lite illa.

sov förövrigt sjukt konstigt i natt, drömde sjukt mycket vaknade flera gånger. en gång vaknade jag av att jag grät, sjukt knas alltså.

shipp så länge.
<3


Kommentarer
Alina

Vad är det för fel på bananer nu då? :P

Kul, med packningen. Har du packat ner alla favoritkläder och så? När var det du åkte nu igen?

Jo, det var en omställning. Det är det fortfarande fast det gått ett och ett halvt år. Men det blir ändå lättare, man vänjer sig liksom! Kram!

2009-12-27 @ 21:05:50
URL: http://gretalina.blogg.se/
Julia

Det är alltid trevligt med gratis trådlöst! Levde på det (och 3G då det inte funkade) hela sommaren :) Och du, bara så du vet, det går inte att blogga från telefonen... Får jag träffa dig nåt innan du far helt?

2009-12-28 @ 00:33:45
URL: http://julleskrutt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0