bästa kvällsfikat...eller?

lagom till slutet på bonde söker fru så började min mage att kurra, härligt tänkte jag.. eller kanske inte. försökte klura ut vad jag skulle kunna hitta på att äta. hm, en macka skulle väl vara det bästa men jag har så sjukt mycket glass i frysen som måste ätas innan jag flyttar till veckan. så det fick bli en lussebulle, lite glass och lite cola. nyttigt värre! aja, det är ju inte något som ska bli en vana. efter nyår blir det nya tag, då ska jag börja tänka lite igen :P

idag är det en månad kvar precis på datumet tills jag far, jag är peppad till tusen. det ska bli så galet kul och spännande :) och om en vecka far jag härifrån i några dagar och kommer tillbaka för att hämta resten. galet!
nu ska jag fortsätta kolla på filmen på trean, I hennes skor. Me like*

aja.
kärlek
<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0