pause.

jag tar en pause från det här ett tag,
det har hänt så mycket, men det känns som allt kommer att ordna sig till det bättre.

jag är verkligen tillbaka, så nu ska jag bara sprida till andra den glans och kärlek som Gud ger till mig, och omfamnas i kärleken han ger till mig i form av mina nära och kära.

LOVLEY!

åk 2 på solvik, kommer bli alla tiders.
skriver mer om ett tag när jag känner att jag kan få ner alla tankar och händelser i ord.

tills dess.
ta hand om er, berätta för dina nära och kära hur mycket du tycker om dem.
och sträva alltid mot att bli lycklig.

kärlek/Mariah



Kommentarer
ZarahLinnea

Jag tycker om dig! :)

2008-10-03 @ 03:11:17
kakan

Älskar dig smulan.

2008-10-03 @ 22:20:57
Harriet Olsén

Tänker på dig! Ha det jättebra!



//Harriet

2008-10-04 @ 14:25:33
URL: http://www.singinghatta.blogspot.com
Miss K

Hallo bruden! Ja vill ju höra vad som händer! Hur går de på skolan o allt..... miss you....

2008-10-21 @ 22:33:44
URL: http://hiphop/yooo.sexme/MissK.dunkdunk.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0