massa som har hänt.

jag kikar in en lite sväng.
massa som har hänt sen sist, självklart. jag har haft lov, varit i ösmo hälsat på maria, upplandsväsby och hälsat på Lola och sedan Sett GAVIN, vilken karl säger jag bara! jag bara stod och myste hela konserten sååå underbart.

vi har haft en massa spelningar nu på sistonde, vi i tvåan. galet kul men också väldigt påfrestande. men jag är väldigt glad över våran lilla grupp, vi har kommit varandra närmare och börjar låta väldigt bra ihop.

nu har jag föresten mitt rum igen, eller vem vet om att jag inte har haft det. men iallafall jag och julia renoverade ju det lite, så nu är det målat och fräscht. ska måla det sista imorn så jag kan få upp gardiner, men jag har flyttat in. mamma och pappa och debbie var upp på cafét igår och lyssnade, så de hade med sig en massa saker så nu kan jag ha feta ljudet i rummet, värsta nice. :) har Gavin på maxad volym nu :) eller inte så högt egentligen.

jag har funderat på det här med relationer, att det kan vara det att det känns så bra som gör att man inte kan vara i relationen. jag hatar känslan av att om man tagit det lugnare så hade man kanske varit kvar i den. att man sedan tar avstånd känns bara knasigt, man försöker hitta på anledningar för att umgås med personen på tu man hand, men det får självklart inte verka som man har några baktankar med det hela. livet är knasigt, men det är väl det som gör det så spännande att leva. man kan inte alltid få som man vill, det fina känns bara som en dröm. åh, jag vill bara att det ska vara verklighet!

aja, nu ska jag plocka lite mer i mitt rum.. så det blir lite mer jag. det är viktigt för mig.
jag mår bra, trots att det är saker som jag saknar och saker som jag inte är nöjd med.
Gud är framför allt God!
kärlek
/Mariah 


Kommentarer
Gos

Och vad hände sen? ;) :)

2008-12-01 @ 11:08:12
Harriet Olsén

Ja, livet är alltid som det är. Men man kan inte leva i ett retropektiv utan man måste se framåt.



Det är så svårt att sakna, tänka att "om jag gjort si - eller så". Livet formas som det är tänkt att det ska formas. Vi som människor får bara lära oss att se tiden an och försöka planera för framtiden, så gott vi kan.



Tänker på dig min favvoroomie,



//Harriet

2008-12-03 @ 23:07:06
URL: http://www.singinghatta.blogspot.com
ZarahLinnea

Hittade det här när jag höll på att radera saker från mailen..



Vad kännetecknar kräldjur.

De är levande djur som andas med lungor och lägger sina ägg på land.

Ursprungligen är alla de som ingår i djurgruppen fyrfotadjur. Kräldjur är

anpassade till land lika så vatten. De är en grupp växelvarma ryggradsdjur,

vilket innebär att de anpassar sig efter temperaturen i omgivningen. I vissa

länder kan de inte vara aktiva året om, i tex. Sverige under de kalla

årstiderna ligger kräldjuren i dvala.



Vi måste ha lärt oss väldigt mycket från gymnasiet.. :P

2008-12-11 @ 10:41:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0