sista dagen på solvik. i mitt rum iallafall.

jajamen, så ligger det till nu är det här året på solvik avklarat.
det har varit ett år som varit både uppåt och neråt. men jag känner att jag har utvecklat min sång som jag ville, men jag kanske skulle kunna lagt ner mer tid. fast det kan man ju alltid.
jag är så tacksam för alla som jag lärt känna under det här året, några är säkert vänner för livet.
det är så roligt att jag kommit dem så nära som kommer från hemma trakterna också, jösses jag kan inte tänka mig att vara utan dem. och alla andra också.  <3 Gospel Souldiers!

och tänka sig att det här året skulle resultera till att jag skulle bli kär, förälskad jag vet inte hur jag mer ska beskriva det. det är så otroligt och jag är bara så tacksam, Gustav är verkligen den underbaraste som finns, och det blir klarare och klarnare för varje dag som går. det är honom jag vill ha, föralltid. det kan kännas som en klyscha för er som vet att vi varit tillsammans i bara några månader. men vi har känt varandra flera år innan, så det har bara känt så rätt från första dag det blev han och jag.. sa jag att jag är lycklig? =)
gustav, du är mannen för mig =)
cutie



 kom just tillbaka in, mitt i all packning så hittade jag ett paket vattenballonger som mamma skickad i början här. så jag drog ihop oss som är kvar för krig, det var roligt..jag fick en ballong i huvudet och sminket bara rann. =P

jag fattar inte hur vi ska få in alla mina saker i bilen, det är så sjukt mycket. aja, men min mamma är ju världsbäst på att packa:P det blir bra att hon och deborah kommer imorn. så får jag lite hjälp med städningen :P

nej,nu ska jag laga till min sista måltid här på tallgården.
shipp och hej!
kärlek/Mariah


Kommentarer
Julle

förlåt, men jag är inte så bra på att sikta :P Kunde inte rå för att jag träffade huvudet...

2008-06-09 @ 14:44:04
URL: http://julleskrutt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0