dubbelt jösses.

har precis landat tror jag efter att kommit hem från Umeå.
jag har varit och hälsat på ante och elin där.
kände att jag behövde komma bort från alla här på solvik och få andas lite.
det var skönt, vi bara tog det lugnt och gott och mycket och chillade.
jag är helt stormförtjust i deras Alice, så sjukt söt. jag vill också ha en Jack Russel. galet söta!

väl tillbaka här i mitt rum, vet jag inte riktigt vart jag ska ta vägen. jag vill hänga med folk, men ändå inte. ZarahLinnea verkar dissa mig totalt, det är typ henne jag skulle vilja vara med, bara vara. eller Gustav.. men inte nej. jag ska sitta här i mitt rum och bara längta efter närhet.

jag kanske ska slå på härlig musik och tända en massa ljus. så där som jag inte gjort på galet länge, och lägga mig på sängen och tänka. fast jag brukar ju inte komma fram till så bra saker nu för tiden, jag bara grubblar.

tiden på bussen idag gick jätte fort, jag satt och tänkte tillbaka på den där tiden för nästan tre månader precis. hur allt liksom gick så snabbt, men liksom var så bra och kändes så rätt. tiden liksom bara rann i väg, och jag fylldes av en längtan att träffa gustav. galet konstigt, jag har liksom umgåtts med honom dygnet runt en hel vecka som de andra i klassen. men jag bara kände att jag måste träffa honom, det är jag inte gjort än fast jag är tillbaka på skolan. det kan nog vara därför jag är så rastlös, det ända jag vill är att springa till honom på sol..men jag ska inte det. vi får ses senare antar jag.. jag ska försöka hitta något att underhålla mig med.

aja, massa konstigt skrivet. förlåt.
kärlek/Mariah


Kommentarer
Milian

Sluta be om ursäkt för dig själv. Vi älskar dig för den du är, och precis som du är!

2008-05-11 @ 16:20:26
URL: http://calcium.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0