hos syster.

hejhopp.
nu är jag hemma i matfors igen, det känns väl så där.
jag var ju inte så sugen på att åka hem, men men man får väl göra det bästa av situationen.

påskhelgen lider mot sitt slut, det var väldigt bra till en början. men efter bussresan gick det utför.
sitter hemma hos deborah nu, har sovit här. lånade hennes badkar igår, mysmys. sedan har jag sovit bredvid en urgullig vovve: Tika. eller hon är söt när hon inte bits eller käkar på mitt hår. nu sitter jag mest och väntar på att deborah ska komma hem från jobbet så vi kan äta något. sedan ska jag väl gå hem, och sedan ska jag gå till mormor och mysa. min underbara mormor!

åh, min vackra Imbum ligger också här på golvet. igår när vi var ute på promenad och vi släppte lös han för att han skulle få springa fritt. att se honom springa på den snötäckta ängen i solen...åh, det är bara en sån underbar syn!

aja, shipp o hej!
 nu ska jag kolla in tv:n lite.
jag saknar Gustav. <3
kärlek/Mariah


Kommentarer
Ellen

Hoppas att du har det fint:)

2008-03-26 @ 00:32:15
URL: http://ellenfridh.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0