en sån här dag!

idag har jag en sån här dag som som jag helst av allt bara vill ligga i sängen hela dagen och inte göra någonting.
jag känner mig som att jag vill gråta för minsta lilla, alla har åkt...det är galet tyst på skolan. jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. tur att Gustav är kvar, men han är sjuk. han förbjuder mig nästan för att vara i närheten av honom, så att jag inte blir sjuk. han är för söt.åh, så underbar! men det gör absolut ingenting för min skull, jag är så galet behov av sällskap just nu.
var i studion förut ett tag och spelade in lite, det blev faktiskt en hel låt utan text. och själva inspelningen med instrument blev ju efter min förmåga då. inte speciellt avancerat eller bra. men,men. det är ju bra som en grund.

känner inte för att åka hem, känner inte för att göra någonting alls. bara vara. fast som sagt, hemma vet man ju alltid något man kan göra och det finns alltid någon som man kan vara med, eller så har man ju en hund som alltid vill ge en närhet. han saknar jag. men jag kommer ju hem på lördag så det blir ju så bra så.

egentligen så är det inte så bra att blogga, saker och ting kan ju misstolkas. men, det är ändå ett bra sätt att skriva av sig när man känner att skulle man prata så skulle man bara börja gråta. fast det är kanske bara jag som har de här dagarna när man känner så. blödiga lilla mariah.

nej, jag antar att jag måste ändra inställning lite granna så kanske jag mår bättre och gråten kommer längre bort.
nu är det påsklov iallafall. Glad Påsk, shoohoo!
nu ska jag gå och dra något gammalt över mig.

kärlek/Mariah


Kommentarer
Maria

Jag hann inte säga hejdå till dig ju=(. Men snart ses vi igen. Jag ska kolla bussar och så så ringer jag dig när ajg har stenkoll! Pussar!

2008-03-21 @ 09:10:34
URL: http://hiddenpart.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0