åh, jösses!

måste bara poängtera att föregående inläggs skrevs innan jag for, men sedan hängde min dator sin pga. vårat sega internet hemma:P så jag publicerade det nu, när jag sitter vid datorn en längre tid sedan jag kom hem. nog med det.

London var underbart, vi hade inte så mycket planerat så vi bara turistade,fotade,hälsa på Sanna och amanda, var ute och dansade, Shoppade. Osv. Emelie och Sofie, vilka reskamrater.. jag tror visst att vi kommer resa mer i framtiden. London var underbart. men jag saknade Gustav så galet, och Skellefteå faktiskt.
kom hem till sverige i söndags, till matfors på kvällen. sedan på måndag morgon fick jag äntligen träffa Gustav och vara med honom, bara honom i 6 h. eller hans pappa var ju också med på resan upp men,men. ni förstår var jag menar =)

igår riggade vi till en stor Swedbank tillställning, sedan riggade vi ner det på kvällen..kom tillbaka vid 01.30. efter en massa lyft och dyligt, fast svaga jag gjorde ju bara de lättaste sakerna. men det är väl någon som måste göra dem också.

idag så har vi haft besök av Samuel Ljungbladh här på skolan, det började med att vi sjung med han på morgonsamlingen. Han har så sjukt bra, röst! jösses!
sedan pratade han en massa, och sen hade vi masterclass med honom. jag sjung I Belive I can Fly =)
och älskligen min sjung, Ett Liv För Mig. han är så underbar han också! Gustav du är helt galet underbar.

sedan efter skolan så övade vi lovsång inför fredag på EFS, det blir Jesus-röj det =)


ett liv för mig
är ett liv med dig
doften av ditt hår,
varje liten tår
gör mig mera säker på
att ett liv för mig
är ett liv med dig
jag kommer alltid,alltid
att älska dig.


det är så sant,så sant. <3


Kommentarer
elin

Ååå gumman du är så kär:D så roligt.. tack för det fina vykortet.. det kom idag, du är så söt.. kommer du hem i påsk?.. längtar efter dig.. puss

2008-03-12 @ 19:51:02
URL: http://www.polsan.blogspot.com/
tacosluktaren

Saknar dig vännen..

2008-03-16 @ 20:13:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0