okej, jag ska skriva då!

problemet är bara det att jag inte vet vad jag ska skriva.
jag kanske ska säga att själva fasen med att tycka det är skönt att vara hemma har gått över. nu vill jag inte mer än någonting annat att byta miljö. det känns väldigt skönt att man känner sig lite uttråkad av sitt sommarjobb innan man ens har satt igång med sitt schema. det är ju ganska roligt delvis, när man väl kommer dit. men det känns som sommaren kommer gå jätte sakta. väl tillbaka i matfors så är man mitt uppi alla problem som finns, de som man kunde lägga åt sidan emellan åt uppe i norr och när man inte vet vad man ska ta sig till. och alla som man vill träffa inte finns i närheten och inte ens vill komma till matfors..  
det är saker som är inplanerade som gör att jag orkar för stunden, men nu vet jag inte när jag kommer träffa den jag behöver mest för tillfället.

galet, det känns som jag har hållit humöret uppe nu ett år. så allt kommer nu, de dåliga dagarna är många. de här hemma får stå ut med min dåliga ton. fast dom vet ju att jag inte menar något illa.

jag är så feg när det gäller många saker, att säga vad jag tycker i vissa sammanhang. och berätta saker som ligger mig nära om hjärtat för jag är rädd för andras reaktioner. men reaktionerna betyder mycket när det är någon so betyder mycket.

jag vet inte vad jag ska ta mig till.
just nu känner jag mig liten och dum. jag är ingenting att ha.

väldigt sammanhängaden och positivt det här var. -eh,verkligen!
jag ska gå och lägga mig i soffan och kolla på TV. det som jag är bäst på.
kärlek/Mariah


Kommentarer
Zarah

Du kanske känner dig liten och dum.. men du är absolut inte dum! Du är helt enkelt underbar och du är värd mycket mer än du tror!

2008-06-18 @ 14:00:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0