grattis momma på 78-års dagen.

 Du är Bäst =)
(bilden är dock inte från idag utan från Debbies examensdag)

dagen idag flöt iväg, jag vaknade. och tänkte ja, jag går och tränar lite eftersom jag har fått friskvårdskort från jobbet. knas,knas de öppnade inte förrens 13.00. så det sket sig. less jag blev, jag som hade tänkt röra på mig såå jag med gått samvete skulle kunna äta mormors mumsiga mat. men, icke!
jag gick istället till mormor tidigare efter jag tagit mig en dusch och konstaterat att jag inte har något hår kvar. ni vet hur det är när man duschar första gången efter man klippt sig, man tar shampoo mängd efter den gamla längden. och det blir ju bara så överdrivet  mycket nu. jag har iallafall börjat vänja mig med håret, fast jag tror jag ska klippa det lite kortare ändå, den perfekta längden skulle vara mellan axel höjd och ansikte. så det får bli innan man åker uppåt igen.
aja, väl hos momma fick jag assistera som hennes "piga" som hon presenterade mig inför de andra när de kom.
det var jag o päronen, min morbror o hans fru och självklart födelsedagsbarnet själv.
förätten var ägg o sill- smörgås, varmrätt lax o pärer och efterrätt var det jordgubbs tårta. yummie!
det var en väldigt trevlig stund trots att jag var den ända ungdomen där tills debbie kom från jobbet.
kvällen spenderades vid min närmaste vän för tillfället, tv:n. jag kanske borde döpa den, då låter det ju bra när man t.ex. säger - jag måste hem och kolla till Greta. istället för jag måste hem innan det programmet börjar.  då låter det ju liksom som det är ett levande ting, och då är det ju godtaget. fast jag står faktiskt för att jag ser så mycket på tv, den är min vän. jag ska nog komma ¨på det perfekta namnet.

aja, imorn var det tänkt att jag skulle in till stan och träffa Therese. jag hade sett fram emot det, fast ändå förträngt det av sina själ. och just för det själet så blir jag hemma. men jag ska gottgöra dig tessan det ska jag!
aja, nu ska jag verkligen sova. det som jag gör mest nuförtiden.

jag vill träffa Gustav, jag behöver träffa Gustav. men jag får härda ett tag till antar jag.
gonatt
kärlek/Mariah


Kommentarer
ZarahLinnea

Haha, nej.. det är faktiskt inte Maja som har det speciella utseendet.. :P

Hon har fått gått på "semester" som de andra barnen säger.. Maja är bara en liten sötnos. :)

2008-06-26 @ 17:36:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0