yeah

nu börjar min lediga vecka lida mot sitt slut,
vad har jag egentligen haft för mig? inte direkt någonting men ändå massa.
hunnit vara med Gustav, träffat Tessan. varit på gatufesten en dag med Deborah och en dag men Ante.

fredagen på gatufesten var lovley, the ark konserten var så grym!! jösses, vilken upplevelse. och att älsklings Spectra sjung med gjorde det så bra. de är så bra, jag var bara så rörd när de gjorde första kör insatsen. och Ola Salo vilken man =), jag hann även se Mando Diao om jag velat sätt flera år, så galet sköna på scenen =), och Mange Schmith blev jag meddragen på,men det var roligt härligt beat och sväng. hann även se lite av Jill Johnsson när jag kom.

idag ska jag bara chilla, imorn börjar jobb perioden. men det är bara 36 dagar nu tills vi far uppåt tiden går väldigt fort.
måste rusa.


kärlek/Mariah


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0