weeei!

ganska mycket som har hänt sen jag skrev här senast.
i fredags hade jag konsert med Spectra och Jay T Hairston i sundsvall, det var spectras homecoming concert efter USA, såå underbart att sjunga med kören igen. så många känslor som kom tillbaka, att få vara med dem som delat samma saker, de som förstår liksom! helt underbar konsert, ett fullsatt pingst. inte illa. :)
sedan eftersom det var showveckan, på HB tänkte vi att vi skulle gå ut på kvällen. jag,Tess,Anna,ZarahLinnea,Ida,Emmeli så vi drog ut och dansade..det blev en ganska lugn kväll, musiken var inte den bästa. så det blev lite lamt, också var det så att jag och ZarahLinnea skulle upp till Övik dagen efter för att ha kördag med Jay T Hairston.
lördagen var en dag fullproppad med gospel och även känslor där, men där var det känslor som var alldeles för svåra för mig att förstå. men jag älskar verkligen,verkligen Gospel. det är något som jag måste hålla på med föralltid.




Igår hade vi musikcafé, det var ju relativt kul. kanske inte så nöjd med min insats, sjung en massa fel när jag körade och förstörde folks låtar. förlåt! sedan hade jag sista låten, Äntligen. och jag tror nog folk tänkte äntligen slut. =PMamma och Deborah var här och hälsade på och lyssnade, det var kanske det som var det bästa. jag uppskattar det verkligen, att ha någon i ens familj där gör allt mycket bättre. man vet liksom att det är någon som älskar en även om man gör fel. fast här på skolan har man ju underbara kompisar som tycker om en ändå, hoppas jag.
men, jag säger. Äntligen slipper jag sjunga äntligen något mer. =P
det var synd bara att mamma o Debbie var tvungna att åka så snabbt. de hade gärna fått stannat hela veckan ut, om jag hade stått ut med mammas snarkningar dvs. ;P
efter de lämnat mig, satt vi och pratade lite och fikade nyponsoppa och glass. yummie. alltid mysigt med trevligt sällskap ;)
det blev en lite sen kväll, men sån tur är så hade vi sov morgon till 12.10, så man fick sova en aning iallafall. på kören var det roligt, vi sjung igenom låtar som vi bara har arbetat halvt med. sen på pianot så valde jag Man In The Mirror- Michael Jackson att planka, kom ganska långt faktiskt. hehe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0