back in Skellefteå!

tjolen!

nu är jag tillbaka i skeå, fick skjuts upp hit igår med mamma, deborah och charlis. vi var framme här ungefär vid 22-tiden. de var bara kvar här en stund innan de lämnade mig till att vara helt ensam på hela tallgården, och solvik trodde jag. fick sen se idag när jag vaknade att det var en till som var här, men han bor ju på solgården så det ärju inte samma sak. idag har jag inte gjort så mycket...tvättat och städat, sådana saker som man måste göra. också har jag bytt lakan i sängen, så jag längtar verkligen till att få gå och lägga mig. men julia och maria dök ju upp här också vid 18-tiden, jag gick och mötte dem när de kom med bussen, de hade massa packning, men det var långt ifrån vad jag hade..tur att ingen såg det:P
sedan har jag även stickat idag..självklart, blev klar med ena sockan som jag började på i onsdags, och sedan så började jag på den andra. blev lite less för jag tappade maskor hela tiden i slutet när jag skulle avmaska för tån. men det är sånt som man får ta. blev också bjuden  på middag idag, eftersom maria fick mina hängselbyxor..ville inte ha några pengar för dem,och ingenting annat egntligen men hon envisades så,så då fick hon bjuda på middag och det gjorde hon. rusti, med kotlett och grönpeppar sås. väldigt mustigt och gott=)
sedan så bakade julia en kaka, med en del hjälp av oss sååå galet god..det smakar kanelbulle fast det är liksom i sockerkakskonsistens.
vi kollade även på Mr.Bean på semester..vilken sjuk film,och vilken sjuk människa, men den var underhållande..för mig och julia iallafall,inte kanske för maria som somnade och sover fortfarande i soffan här utanför.
nej, nu ska jag gå och duscha och sedan blir det sova för mig. så jag kommer upp någon gång imorn.

kärlek/Mariah



Kommentarer
annah

Tråkigt att vi inte hann träffas nått vännen. Saknar dej! Puss!

2008-01-05 @ 10:57:23
annah

Jag menade inte dej vännen, saknar dej sjukt mycket! Hoppas vi ses snart! Pusspusspuss

2008-01-05 @ 15:51:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0