praise!

kom just hem från united, det är så roligt. =) tyckte kanske inte det till en början, men nu när man börjar känna folk lite och man inser hur viktigt det är att komma bort från skolan några timmar så är det underbart.

idag hade vi block dag, vi sjung spirituals det var realtivt roligt, om jag inte skulle varit så ofokuserad. men det var kul ändå att lära sig lite nya låtar.

måste bara säga att Maria var så duktig idag när hon gjorde något som hon inte ville göra egentligen, hon försökte få mig att göra det men jag sa promt att hon skulle göra det själv. och det gjorde hon, hon är så duktig :)

zarahlinnea åkte idag, det kommer vara lite långsamt.. kommer nog sakna henne en hel massa, men tur så är det ju inte så länge vi är ifrån varandra. hon är verkligen socker söt och bra:)

åh, idag har varit en bra dag. alla människor i min närhet är så underbara. att det kan finnas så många! jag är överväldigad :)

nu ska jag kila.
kärlek/mariah


Kommentarer
ZarahL

Här kommer en liten snopphälsning från vårat eget Sundsvall.. :P
Saknar dig. :(

Jag behöver egentligen bara säga en sak..
Du luktar tacos och jag gillar tacos. ;)
Puss&kram min vän.

2008-02-08 @ 21:22:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0