OoOohh, I want to dance with somebody!

idag har det varit en bra dag,
vaknade åt havregrynsgröt med hallonsylt och grädde. kanske låter lite konstigt men det är jätte mumsigt.
sedan så tvättade jag lite. sedan kollade jag med maria, vi hade tänkt åka pulka idag, men det blev istället att jag sminkade henne och sedan så fotade vi lite :) det var väldigt roligt. sedan så kom emma tillbaka idag :) hon är en som man saknar när hon inte är här. sedan så åt vi spaggeti och köttfärssås..jag åt även keso till, ni kanske tycker jag har konstig smak men det är underbart gott. jag älskar Keso!
sedan så har jag även gjort daimglass, till en viss dag nästa vecka :)
emilia kom också förbi, hon hade hämtat emma och skjutsat henne hit, så jag fick träffa henne en stund också. vad jag tycker om den jäntan, hon gör mig glad.
det har alla gjort idag, idag har det varit en bra dag.
med mycket rörelse och stoj,
jag får inte glömma att skriva att jag och julia har faktiskt städat:P
image32
oskarp bild, men vilken snygging.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0