det är ljusare!

jösses, vad jag är flummig de här dagarna.. men jag är bara så glad såå överväldigad.
i fredags så var jag på Via Mystica, en bild/musik mässa där bla. min sångpedagog Mia sjöng och färdtjänst, bandet som vi hade en spelning med spelade. det var grymt bra! jag tänkte att jag måste skriva att jag faktiskt gör någonting även fast jag har gått och blivit kär. :)
igår så vaknade jag, sedan så städade jag färdigt mitt rum så nu är det fräscht, iallafall ett tag:P
sedan så gick jag till villan och övade lite sång, jösses vad jag har det svårt att sjunga utan vibrato. sedan umgicks jag med underbara Gustav hela resten av dagen. jag känner mig så trygg så glad, det känns verkligen som allt kommer bli bra, nu orkar jag inte stå och trampa på ett ställe och tänka att allt är skit. nu vill jag bara leva och sprida glädje och kärlek. Gud är God, som fört mig och Gustav samman, jag kan inte rikigt fatta. men underbart är det!

älskar er/Mariah


Kommentarer
kakan

Gla´för din skull Smulan. Älskar dig. Ser fram emot att lära känna "din" Gustav. Pussar o kramar.....

2008-02-17 @ 17:27:15
ZarahLinnea

Höörruduuu din sega fis..
Kan du inte skriva något nytt? ;)
Du är bra!

2008-02-23 @ 23:39:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0