tjenahejsan!

igår var det en rolig dag:), eller egentligen inte. på morgonen hade vi rådslag, det var egentligen ganska tråkigt, det var inte direkt något viktigt som sades. sedan efter det hade vi en timmes masterclass..det var väldigt givande men det var väldigt mycket på en gång. kompande även Zarah, om man nu kan kalla det att man kompar. men det gick väl som det gick. efter lunchen hade vi sceniskt, där vi fick jobba med att uttrycka känslor med kroppen och rösten.. det var väl ganska roligt. sedan fick vi sjunga med olika sinneställningar eller känslor. efter det så hade vi masterclass igen och då fick jag sjunga, I Belive I Can Fly. det gick väl hyffsat, det som de andra gjorde efter man sjungit färdigt var att prata hur man sjung och vad man har för slags röst. det gick bra för alla tycker jag iallafall!

idag har det varit temadag "att lära känna" skolan. vi var i blandade grupper, där vi sedan gick runt och testade på de olika linjerna som finns. det var väl relativt roligt, men det blev galet roligt för Lola flyttade över till min grupp. annars hade det nog varit lite trist.
efter vi slutade så drog jag och Lola in till stan där vi sprang omkring och kollade på kläder skor och saker, hittade inte så mycket. men det gjorde Lola =) galet mycket snygga kläder, om jag får säga det.

aja, nu ska jag sova. undra hur jag ska klara mig sen när ingen vill sova här, för Zarah sov här hos mig i 3 nätter och nu är det julles tur inatt. så nu ska jag vara lite social med henne. kanske ska jag läsa om bärfisen Bengt =P

gonatt!
Kärlek/Mariah


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0