goddagens=)

gårdagen var väldigt växlande.
det började med att klassen hade en spelning på ett möte så vi samlades 8.00 och packade in i bussarna, sedan bar det av till skelleftehamn. väl där så riggades det, jag var nog inte så aktiv stog mest och gjorde ingeting. det kanske berodde på att mitt ansvars område är multikablarna men de skulle inte användas så jag visste inte vad jag skulle göra.
själva spelning vara ganska rörig, jag var inte riktigt pepp så mitt humör var ungefär som en bergochdalbana. min insats var ganska skakig, är inte riktigt nöjd. men, den nya koreografin var iallafall rolig att köra på scen och till låtarna:)
när vi sedan kom tillbaka, blev det så att vi lagade mat tillsammans. det blev någon köttfärssås med massa grönsaker och snigel/älgpasta =P
sjukt underbara ni är, man kan inte sluta le när man tänker på er=)
sedan när vi ätit för mycket, var det dags för innebandy. det var så galet roligt, alla var verkligen på det blev mycket tacklingar och väldigt mycket skrik:P
man jag och gustav gick iallafall ut som vinnare efter den sista matchen. =)

efter det blev det 50 first date och chokladpudding, sedan blev det sängdags och jag fick sällskap av underbara Zarah, jag finns verkligen här för dig. föralltid <3


idag har det inte riktigt hunnit hända något, jag kanske uppdaterar senare om jag orkar:P annars lär det bli någon annan dag.


fridens, jesus älskar dig!

kärlek/Mariah



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0