today!

idag har det varit en helt vanlig skoldag här uppe, eller
vi har haft de vanliga lektionerna som vi har, dvs. tro och liv sedan håltimme,
sen kör och brukspiano. dagarna rinner ju bara iväg här uppe. man tycker just att
lektionen har börjat när den slutar. ikväll hade vi spelning inne på ungdomshänget
E4, det gick ju relativt bra. lite tråkigt bara att det var lite publik, och jag har liksom börjat
tröttna på låten nu, fast jag har ju aldrig riktigt tyckt om den :P

jag har en helt otrolig klass, alla är såå sjukt bra och underbara!
jag är helt förälskad på er =P

åker förövrigt till USA!!! nästa vecka, galet vad jag har längtat och nu ska det verkligen bli..jösses.
åker hem till sundsvall på måndag, för att ha tid och fixa lite grejor och så. så om det är någon
som vill träffa mig så hör av er, jag saknar er som en galning ni där hemma!

aja, nu ska jag sova..är lite trött hade sovsällskap här inatt av Maria och Emilia, (såå sjukt underbara)
jag och snyggingen=P sov i samma säng(o ja, vi fick plats vi är inte så stora:P) men så sjukt dåligt vi sov. vi vaknade och vände oss och båda hade så sjukt ont i ryggen när vi vaknade. men det var mysigt med lite sällskap, så jag har någon att läsa godnatt saga för:P

godnatt, saknar er.
jag har så sjukt bra här uppe, jösses:)
puss/Mariah


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0