heej!

en massa har hänt sen jag skrev sist. varit hemma en sväng, och sedan har det mest varit fokus på musikcafét vi hade i tisdags då jag framförde Gabrielles låt Out of reach. det gick väl överkommligt bra, men jag känner att jag hade det svårt att komma in i rollen igen att stå på scenen. och man blev ganska bortskämd på hedberska med massa olika saker, tex lokaler och utrustning. deet är ofattbart vad jag saknar det. sedan körade jag på Ninnis låt, You can't win, det var höjd punkten för då fick jag dansa loss rejält eller inte så som jag kan, men mer än på min låt och mer än vad jag fick röra mig på Emilias låt, men på den var det ändå roligt att sjunga.
det som känns så bra är at tjag har fått bättre kontakt med folk i klassen under de här senaste dagarna, det är ju bara en helt sjukt bra klass jag blir bara så glad av alla. ni är så bra, så fina!

idag hade vi arrangering och kompistition. jag och Maria skrev en låt, en riktig hit. såå roligt vi hade det. You are the way...=)

aja, jag kan bara säga att jag är så tacksam för allt som händer i mitt liv nu och för alla som finns i mitt liv nu.

saknar alla, jag vill inte tappa kontakten med er. jag gör det inte lättare, men det gör ni inte heller.

saknar er familjen, ni är guldvärda.

puss/Mariah



Kommentarer
maria

du är så fin och bra och jag tycker mer om dig än kakor! Okej.. det där kom ut fel. Min poäng är att du är underbar!

2007-10-14 @ 22:10:50
maria

du är så fin och bra och jag tycker mer om dig än kakor! Okej.. det där kom ut fel. Min poäng är att du är underbar!

2007-10-14 @ 22:11:01
maria

du är så fin och bra och jag tycker mer om dig än kakor! Okej.. det där kom ut fel. Min poäng är att du är underbar!

2007-10-14 @ 22:11:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0