heeej från Cleveland...äntligen här.

tjo, nu är man äntligen här efter flera månaders vänta och ett dygns resande,
först började det med en bussresa till arlanda 01.00, där vi var framme vid 5.20.
sedan så gick flyget 9.10 till New Wark. innan det så gick vi runt lite, sedan var vi så tröga att vi gick och satte och väntade på att få gå in på planet. väl inne på planet så hamnade jag flera säten längre fram än alla andra, helt ensam med två barnfamiljer bredvid mig som levde om. aja, vi var framme i New Wark 12.10 lokal tid, dvs 18.10 svensk...lite less jag var på att flyga, men sån tur var så fick jag träffa IDA underbara och vackra IDA!! så galet bra! jag har saknat henne så. det blev dock bara en snabbis, var tvungen att gå igenom tullen igen och gå på planet till Cleveland. även på det här planet hamnade jag på sätet 7A medan de övriga flesta i kören hamnade på 20- någonting. den här flygresan var bara dock 1 h 30 min. sedan kom vi äntligen fram, och väntade och väntade på våra väskor som tillslut kom. vid det här laget var jag hur hungrig som helst, kan ju inte äta flygmat...så vi åkte med bussen och chaffören Frank till ett College där vi ska ha konsert på onsdag, och käkade pasta med massa god sås och vitlöksbröd. ochbrownies till efterrätt. vid det här laget var vi galet trötta och humorn låg  på noll. sedan bar det av till hotellet, där vi är nu har varit ute på kvartersbutiken och handlat lite vatten, vattnet här smakar ganska mycket klor. aja, nu ska jag sova och skriva i min riktiga dagbok..tänkte att det skulle vara roligt för er att få lite basic vad jag håller på med här. och nu när Harriet min käre romie har med sig datorn så har jag ju möjligheten, och nu ska jag krypa ner hos min sängkamrat Maria,haha. mysmys:P

aja, det här kommer vara underbart. imorn ska vi vara medpå en tv- inspelning, berättar med om det imorn.

saknar er.
puss/er Mariah


Kommentarer
Anna

Hejsan gumman!
Vad kul att få läsa. JObbigt att hamna så långt ifrån alla de andra på planet :( Hoppas du får en underbar resa!
Älskar dig!
Kramar i massor!!!!!

2007-10-27 @ 17:38:23
Maria

Har du en Maria förutom mig!!!:O:O ;)

2007-10-27 @ 18:23:41
URL: http://hiddenpart.blogg.se
Clauss

JAG SAKNAR DIG!!!!! KOM HIT! (fast det var nog bra att du inte var här idag för jag vvar hyperhyper och skrattig och glad och så... Galet kul, men ja, hade nog blivit väl mkt om vi var två:P HAHA:P) MISS YOU!!!!

2007-11-05 @ 21:18:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0