det vad ju ett tag sen.

heejhopp!
nu känns det som jag börjar komma igång igen,
var ju ett tag sedan man skrev här så det är väl på tiden antar jag.
i helgen var vi med U-nited i sundsvall, det var så otroligt roligt, jag var inte  alls
pepp, men det var sjukt bra. hann hem och sova så det var jätte mysigt. har ju saknat
alla såå, fick ju inte träffa hela familjen...saknar alla. utan dem är jag inget.
på vägen ner i lördags visades RENT på bussen, jag bara tänkte på min och Emelies Rent-period
i våras, jösses vad jag grät. jag saknar de tiderna. jag är så blödig nu för tiden. jag saknade alla så, så närjag träffade dem i lördags så kunde jag inte hålla mig, jag har saknat dem så det har gjort ont. nu längtar jag bara till jul när jag ska ta mig tid att träffa alla. skulle egentligen vilja åka på livskraft, men jag känner att jag behöver bara vara hemma i Sundsvall ett tag och bara göra,och vara och träffa alla.
tittade just på "se upp för dårarna", såå sjukt skön film. galet härlig slut-replik =)

nu är det ganska mycket inför caféet nästa vecka, det kom lite plötsligt allt känns det som, men det ska bli så galet roligt. imorn har vi första repet med kompet det ska bli roligt.

nu ska jag nog sova, eller först duscha och lyssna på några låtar som jag ska köra på. det kommer bli helt galet bra, så om ni har vägarna förbi Frostkåge nästa tisdag den 4:e så kom vetja =)

kärlek/Mariah


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0