MOSTER!

åhh, i måndags 18.06.07 kl: 18.06 föddes
en underbar liten flicka, som jag stolt kan kalla mosters lilla pyret.
min syster var såå duktig under hela förlossningen, och jag är så glad
att jag fick vara med under denna upplevelse. detta mirakel, att se en människa
komma till världen. helt otroligt!
jag kommer nog alltid ha ett starkt band till pyret. my little darling flower. oh! jag kan
inte sluta titta på henne när jag ser henne, jag blir så rörd och så stolt över min stora
syster som nu är mamma. hon var så duktig. älskar er såå otroligt mycket båda två!
♥♥♥


sedan i måndags fick jag reda på att jag kom in på Solvik, vilken dag. vilken lycka, vilken lättnad.

jag har insett hur lycklig jag bör vara för att jag är frisk och kan leva mitt liv precis som jag vill,
och jag tänker inte vara negativ någe mer. jag ska sprida glädje hela tiden och alltid säga vad jag tycker och
tänker, även om det är svårt ibland.

alla vänner, ni betyder så otroligt mycket jag vill verkligen inte vara utan er!
och familjen, visst vi är inte den perfekta familjen men jag älskar er och utan er så
skulle jag inte finnas.
kärlek i massor till alla.
livet är ljust, och lättare att leva för tillfället.
snart börjar jag jobba på bänkås, så jag hoppas jag får mycket besök annars kommer jag vara
väldigt rastlös och ha väldigt tråkigt.
så kom ut och mys och va med mig, ring en signal innan.
peace&love. KÄRLEK TILL ALLA!
puss!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0