jobba

Hej!

idag har jag äntligen varit ledig, fast jag har hjälpt min syster
sarah att flytta. eller hjälp och hjälpt, jag var trött mest hela tiden så
jag vilade väl mellan uppgifterna och sedan gullade jag lite med Amanda-pyret.

igår var en rolig kväll, vi var först hemma hos Tessan och firade henne. sedan drog vi ner på krogen,
vi kom inte in på Oscar, självklart men sedan gick vi till Irish Pub, men det var inte direkt
så roligt, och vi tjejer ville mest dansa. så vi drog vidare till Liquid där vi avslutade kvällen. fast det är så synd när man precis kommer igång så stänger dom. och de spelar aldrig låten som jag önskar jämt, utan de tar samma artist men en annan låt, ah. fast det brukar ju för det mesta också vara bra = )

den första veckan på bänkås har varit lite långsam, det har ju varit dåligt väder så det har inte varit några kunder. sedan så var det några som var och stal virke till verandan som håller på att byggas ut, natten mellan onsdag och torsdag. jag höll på att skita ner mig.. så rädd blev jag :P
sedan i torsdags så kom Zarah och räddade mig så jag slapp vara ensam, vi jammade och pratade en massa. kom in på en massa djupa saker. sedan så tittade emelie in under torsdagskvällen. gosh, vad jag har saknat den där härliga människan! hoppas vi ses snart!

jag känner att det är på tiden att jag kommer igång med träningen igen, känner att jag börjar tänka lite konstigt igen. så veckan som kommer jag ska börja på igen, hoppas min motivation kan komma. och att jag ska vara insprierad fullt ut. det ska jag. ingen mera glass och små-äta:P

aja, jag har skaffat msn på mobilen. så det är bara att adda så har ni kontakt med mig, eftersom jag inte har internet out there. [email protected].

nu ska jag njuta av mina sista lediga timmar. jag antar att jag kommer att somna i soffan med mamma. men det är ju livet det:P

peace & love.

take care.

puss!



Kommentarer
Pajen

lav joo gumman :)! saknar dej så mycket! men vi ses snart igen :D!! PUSSPUSS

2007-06-30 @ 23:58:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0